We're Sorry....

Share
Embed
  • 20% off JATIE BEAUTY LINK: jatiebeauty.com/
    PROPOSAL VID: clip-share.net/video/U7VEN2EZkI8/video.html
    NEW MERCH: fanjoy.co/jatie
    Makeup giveaway!
    Follow @jatiebeauty for a chance to win!
    SUBSCRIBE & FOLLOW ON THE IG FOR A CHANCE TO WIN SOME AIRPODS!
    @joshbrueckner
    @katiebetzing
    @jatiebeauty
    Tiktok: @joshxkatie
    -PRANK WARS-
    You can look but you CANT touch prank: clip-share.net/video/WtVe0typDVI/video.html
    Being PDA in front of our friends: clip-share.net/video/-MP2E1IiHXg/video.html
    Being mean to my fiancé: clip-share.net/video/Yi6T9UCslx0/video.html

    •Follow Us On Social Media•
    Instagram: @katiebetzing @Joshbrueckner
    Fitness Instagram @J80Fit
    Twitter: @ktbetzing @Joshbrueckner
    Snapchat: @k80betz @Joshbrueckner
    How we met: clip-share.net/video/Ed6MYkS1-eo/video.html
    Katie’s Main Channel: clip-share.net/user/Beautygu...
    Business inquiries: j80vlogs@gmail.com

Comments • 80

  • Jatie Vlogs
    Jatie Vlogs  5 days ago +12374

    Love y’all. Thanks for being the strongest fam on Clip-Share. Your support yesterday was insane! Never expected to get so much love from you guys. Stay savage Jatie fam and welcome to prank wars🔥❤️

    • Bikewreck Boss
      Bikewreck Boss 3 days ago

      Jatie Vlogs you guys are so toxic

    • ThatKid WavyTMoney
      ThatKid WavyTMoney 5 days ago +2

      I also knew it was a prank because I know Josh isn't a type that fights a lot with you

    • Alena Atchley
      Alena Atchley 5 days ago

      Your assholes for this at first when they first released the first breakup video I thought it was a prank well then I watched it I'm like oh sad they actually did break up do you do the stalker and moving in they're just too stressed out need a break And since I saw a double bugs this video and then when I clicked on this one I meet like clicked on it right when I got the notification though but I clicked on it and saw that his brother did a video reacting to it too and I'm like oh no and then I saw and they freaking pranked us their butts

    • Evie Harrington
      Evie Harrington 5 days ago

      I saw your stories Katie and figured it out!😂😂

    • Soccer Star05
      Soccer Star05 5 days ago

      Jatie Vlogs we love you guys and you two are the best couple ever

  • Emily Waldron
    Emily Waldron 2 hours ago

    I KNEW IT !!!!! cause he kept calling her babe!! Love you guys together xxx #jatiefam4life

  • Melissa Mel
    Melissa Mel 4 hours ago

    Im soooooo happy oh my goooooooood ❤️

  • tuyet mai ha thi tuyet mai

    Whyyyyyyyy

  • Elizabeth Federico
    Elizabeth Federico 6 hours ago

    WHAT THE EFFING GOSH!! That's so mean XDXDXDXD. I'm glad everything is okay. Love you guys!

  • Arosivel Olvera
    Arosivel Olvera 6 hours ago +1

    Y’all didn’t prank me cuz I saw adi reacting to this and then I clicked on this😂

  • Marcussimms
    Marcussimms 7 hours ago

    fuck you all, unsubscribed. get some better prank ideas than this stupid shit

  • Haylee’s World
    Haylee’s World 7 hours ago

    Not funny!

  • Emmalyne Smith
    Emmalyne Smith 7 hours ago

    me: sees this video called we're sorry
    me: thinking its more about you break up
    me: crying my eyes out within the first few mins and by the time you say prank
    Me: on the floor rolled up in a ball bawling
    you: ITS A PRANK FAM
    Me: crys actual tears of joy

  • Aaliyah L.
    Aaliyah L. 8 hours ago

    U scared the crap out of me, I was looking on tik tok so r they together or not then I took 2 hours of my life trying to figure out if they broke up, but I’m happy now so , yay👍👍👍👍👍😆

  • Yoselin Valencia
    Yoselin Valencia 8 hours ago +1

    I'm gonna just be honest here u got me period.

  • Da_fox Girl
    Da_fox Girl 8 hours ago

    Bro I was so sad I loved you guys so much yous are the best!!! I’m so happy yous didn’t break up, I felt like it was a prank, but then like...idk I just felt...

  • tyleyah Ortiz
    tyleyah Ortiz 9 hours ago

    Iv been watching y’all for ever i I just realized I never subscribed

  • Luna Soap ASMR
    Luna Soap ASMR 9 hours ago

    I knew it was a prank
    1. She still wore the engagement ring.
    2. She called him babe.
    3. Josh was wearing makeup under his eye.
    4. Adi and Emily did the same thing.

  • Lysa Ligue
    Lysa Ligue 9 hours ago

    yeah I know its a prank. cuz ur acting is cringe

  • Lysa Ligue
    Lysa Ligue 9 hours ago

    yeah I know its a prank. cuz ur acting is cringe

  • Lysa Ligue
    Lysa Ligue 9 hours ago

    yeah I know its a prank. cuz ur acting is cringe

  • desi bree
    desi bree 9 hours ago

    Bro 😭💔 i was literally CRYING 🙄🤧

  • Payton Neibrandt
    Payton Neibrandt 10 hours ago

    I am so mad .I thought that would happen. I new that you guys would do that . Like you prank each other .so you probably wanted to prank us .and we wanted it too.

  • Sandi Wood
    Sandi Wood 10 hours ago

    What a couple of entitled, brainless boobs. You people are just gross. That's not a prank. That's manipulative and cruel. LAME. Why would you do such a thing? This is supposed to be FUNNY to you?! Jesus.

  • Lillie Zacek
    Lillie Zacek 10 hours ago

    OMG THANK GOD YOU GUYS ARE NOT BREAKING UP. IF YOU WERE I WOULD BE SOO SAD. I LOVE YOU GUYS WAY TOO MUCH FOR YOU GUYS TO BREAK UP. YOU GUYS ARE THE BEST I WILL LOVE YOU GUYS FOREVER!!! ❤ ❤

  • Prahl Mackenzie
    Prahl Mackenzie 10 hours ago

    I love you to so much your like a bro and sis to me i love you guys

  • Vurxq _
    Vurxq _ 10 hours ago

    To be honest it is true that like every couple on Clip-Share dose a prank about braking up.

  • olehanna
    olehanna 11 hours ago

    Omg I love you guys I was so nervous #teamjatie

  • i don't know why either

    why did this ever trend

  • ItsJustGigi
    ItsJustGigi 11 hours ago

    Prank

  • Naisha Nagpal
    Naisha Nagpal 11 hours ago

    Omg you guys pranked me so bad you guys are good

  • Financial Repair
    Financial Repair 11 hours ago

    I knew it... this is why I have trust issues.

  • Jill Carrano
    Jill Carrano 12 hours ago +1

    To be fair there actually really good at acting!

  • mahnoor khurram
    mahnoor khurram 12 hours ago

    tbh i new it was a prank because i am late and i saw lots of other videos of there house and other videos

  • Agar Queen
    Agar Queen 12 hours ago

    I was so confused and Assad for u
    U guys, prank war is on!

  • Kaedon Turner
    Kaedon Turner 12 hours ago

    Bro...... 😭😭😭😭😭😭

  • Sofie Knudsen
    Sofie Knudsen 13 hours ago

    My heart broke into pisce, when i sor the titel of the video!😭

  • Gavin Ward-pomma
    Gavin Ward-pomma 13 hours ago

    I don’t know what I would do if you guys quit, you guys put a smile on my face everyday and I wish you guys the best 🙏❤️

  • Samantha Gates
    Samantha Gates 13 hours ago

    I knew it

  • bodoti qwiu
    bodoti qwiu 13 hours ago

    Katie, “stop touching me😂😂,(giggle), we’re quarantined, Jesus

  • Alyssa Smith
    Alyssa Smith 13 hours ago

    This was so funny I forgot to laugh

    • bodoti qwiu
      bodoti qwiu 13 hours ago

      I was gonna say it was a prank but I didn't want to be rude so I just started crying

  • Nicole Mikellides
    Nicole Mikellides 13 hours ago

    What car thing?

  • Julia Kumm
    Julia Kumm 13 hours ago +1

    All these people liking the videos where you prank others, but when the tables turn, y'all are poor sports 😂 I personally really enjoyed this

  • Leyy
    Leyy 14 hours ago

    I cried for nothing?! 🥺💗

  • faith newbold
    faith newbold 14 hours ago

    I hate you guys!!!! You scared me😂

  • Addison Whetstone
    Addison Whetstone 14 hours ago +1

    I’m unsubscribe to you and hate tou

  • Lillith666
    Lillith666 14 hours ago

    Omg they talk over each other so much 😩🤯

  • Laci Howell
    Laci Howell 14 hours ago

    I knew it

  • Eline Lund
    Eline Lund 14 hours ago

    I hope i wins

  • Eline Lund
    Eline Lund 14 hours ago

    When you Said it was a prank i started to kry-scream in my pillow😪😪 beckause i was happy and reaalllyy Sad. I now it was a prank beckause you had moved in together allready😄

  • Marbella Ortiz
    Marbella Ortiz 15 hours ago

    I already knew it was a prank because I saw Adi’s video and the title said “Were sorry” that just gave it away😒

  • m mohr
    m mohr 15 hours ago +1

    You guys should make a video called "profiting off of making 10 year olds cry"

  • Julie Buchholtz
    Julie Buchholtz 15 hours ago

    I was so upset in the last video but now I'm just glad it was all a prank. I LOVE YOU GUYS😘

  • Kori Archambault
    Kori Archambault 15 hours ago +1

    How do you take cry

  • On My Block F-P
    On My Block F-P 15 hours ago

    Bro I was so sad but at the same time I thought it was a prank I’m so happy it’s just a prank LMAO

  • Marlene Diaz
    Marlene Diaz 16 hours ago

    This is so freaking mean

  • Maeva Benastasie Mberinyuyle MANSAH

    I was gonna say it was a prank but I didn't want to be rude so I just started crying

  • Tishana Cirilo
    Tishana Cirilo 16 hours ago

    Go back to josh😩

  • Stories Yessir
    Stories Yessir 16 hours ago

    I was so broken when I watched the other video

  • Rachael Arnold
    Rachael Arnold 16 hours ago

    Oh ya and you guys shod be sorry how DARE you make me cry😂❤️

  • Rachael Arnold
    Rachael Arnold 16 hours ago

    I cryed

  • Rachael Arnold
    Rachael Arnold 16 hours ago

    I new it I was so scared like I was so sad ug

  • Zahraa Alam
    Zahraa Alam 16 hours ago

    Frr I knew thissss I can’t omg

  • Jillian Dance
    Jillian Dance 16 hours ago

    not funny i have to go fix my makeup

  • Ashley Luts
    Ashley Luts 17 hours ago +1

    Such bad acting 😅

  • BIG Qgamer
    BIG Qgamer 17 hours ago

    Ah god she cry’s a lot take a deep breath

  • Juli Hill
    Juli Hill 17 hours ago

    I knew because you were still wearing ur ring 😂

  • lilly nichols
    lilly nichols 17 hours ago

    I am so happy to hear that

  • Anthony Ditizio
    Anthony Ditizio 18 hours ago +1

    You realized you legitimately made so many of your young viewers cry. And you guys are fucking laughing in their faces. Despicable and sad.

  • Kya Clements
    Kya Clements 18 hours ago

    So you mean to tell me I watched that 10 minute break up video for nothing, yall wasting my time. BYE!

  • Bg Bg
    Bg Bg 18 hours ago +1

    Ngl we all knew it was a prank

  • John M.
    John M. 18 hours ago

    i knew it lmao that was a good prank but i know this stuff well so i knew it was a prank towards the end of the video

  • Kyanne Russell
    Kyanne Russell 18 hours ago +2

    I literally cried my eyes out for about half an hour😭I’m so relieved y’all are still together💪🏽❤️#JatieForever

  • Sarah Rose
    Sarah Rose 19 hours ago +2

    Im a big fan and love you guys however....I’m sorry but this is hurtful...💔💔 I have an awful past when it comes to breakups, it was a time of depression and I was in a really bad place and honestly for you to joke about this is really hurtful. Watching the last video I was crying and it brought back so many personal memories. It was heartbreaking to watch but at the same time made me feel better because I knew I wasn’t the only person going through something so awful and then for yous to go and joke about it.....I’m disappointed 😔

    • Tori Patrick
      Tori Patrick 4 hours ago

      Sarah Rose you’re not wrong hun... i was. rly offended and shattered from this video too smh😔🤦‍♀️ i’m sorry to hear what ur going thru as well, and the words to know when u have been thru a heartbreak is “i’m here for u” “ur not alone” “it’s going to be ok”. literally i thought that nothing would ever be the same again, but some relationships ending take a LOT longer than expected to get over. when i had a breakup with someone, i wore all black to school the next day and out purple in my hair bc i was so depressed and didn’t want to see him. it was my freshmen year and the relationship only lasted 2 months, but i’ve been thru 9 heartbreaks total. i had my worse one the end of my sophomore year only lasted 3 weeks, but me and him literally went EXTREMELY fast and had our first kiss the week OF daring. only talked to him for like 2-3 weeks and then started saying. i barley knew him but i was so heartbroken bc i never has the opportunity to get to know him (which i regret dating him before getting to know him bc i just recently broke up with another guy that i dated for 6 months... honestly i never even loved the guy i dated for 6 months bc he was annoying, EXTREMELY IMMATURE, disgusting, and embarrassing and u would understand if u saw him) but anyways, sorry for all the spam😂 i just wanna let u know that if u ever wanna talk, u can talk to me. ik i’m a stranger and a lot of ppl don’t rly trust talking to others online, but i am rly passionate for advising people bc i’ve helped so many people make the right decision to be with someone better (they literally hated the idea bc i was being “too cheesy” but once they were heartbroken and saw another girl with this dude for like the longest time possible and the girl talked so many good things ab the guy, he rly did say “i should of listened to u” ) everything’s going to be ok❤️ even if u went thru the heartbreak already, u have already made it out of the pain! just try to seek for urself and as each relationship ends, there something u learn from it, and u can apply it into ur next relationship and make wiser decisions🙂 again, really sorry for all the spam, but i spent like 30 minutes trying to say the best advice i can (and it’s literally 4:15 in the morning too when i types all this 😂😂😂). i hope all goes well for u girly 😌

  • Mikealla Fox
    Mikealla Fox 19 hours ago

    I knew it was a prank and I have subscribed to year channel I love u guys ye r my inspiration I love h again again ye are my everything and I mean it

  • Brandy Berman
    Brandy Berman 20 hours ago

    I knew that so I didn't get pranked so I knew because they wouldn't brake up

  • Jacie Hockett
    Jacie Hockett 20 hours ago

    OMG!not trying to be rude but I think that was a little over the top

  • Afra Ali
    Afra Ali 20 hours ago

    Me:Falls for Adi Fishmans
    Me:Doesn't fall for Jaties
    Still happy that there together

  • Lionell Messi
    Lionell Messi 20 hours ago

    You copy Adi fishman with Emily

  • Amelia Rockwell
    Amelia Rockwell 20 hours ago

    I am just going to say I cry in that video so uhhhhh i am glad it is a prank

  • Miss Lily
    Miss Lily 20 hours ago

    Ok guys. ITS OFFICIAL , THEY HAVE GONE CRAZY. But it’s ok. We have to get them back....WE have to team up on them. PRANK WARS IS ON BABYYYYY!!!!!!!😏😝

  • Chesley Hyman
    Chesley Hyman 21 hour ago

    Yohhh i am soooooo glad this is a prank omsss i love y’all sooooooo much and btw y’all are the cutest couple love you lots guys ❤️🤗😁

  • Lava Faris
    Lava Faris 21 hour ago

    I WAS SO SCARED

  • Ashlynn Tines
    Ashlynn Tines 21 hour ago

    R u serious I’m glad that it was a prank but really😅