Tap to unmute

Logan Paul Roasts Mayweather & Toasts KSI

Share
Embed
  • Published on Feb 4, 2023 veröffentlicht
  • ComedyComedy

Comments • 8 746

  • FLAGRANT
    FLAGRANT  7 months ago +3718

    This ones a real barn burner ladies and gentlemen. Future classic. STRAP IN AND COMMENT FOR THE ALGO!

    • ben Dover
      ben Dover Month ago

      @Panther ⁰⁰⁰

    • Jonathan Middleton
      Jonathan Middleton 2 months ago

      @Panther glllylgllyyllyylk

    • Lee Hess
      Lee Hess 2 months ago

      Nothing that’s why Logan did not put the lawsuit on him yet because the lawyers will get so much of that money but Logan can do all that himself and get it in court and just take all the evidence out what it was ran through Floyd’s promotion he’s a weasel that shit is wrong and I know he definitely really kept it because he could not Logan out

    • Lee Hess
      Lee Hess 2 months ago

      Damn I never knew Logan was on the podcast I just seen a Clip-Share short video but when Floyd did his little press conference after the fight he was talking about this is legally legal bank robbery he wasn’t talking about the money he made he was really talking about the money that he wasn’t gonna pay Logan Paul🙀😳🤬🤬🤬😱😱Floyd’s a clown when it comes to doing business and doing shady business no I’m not hating on Ashley Floyd or people say I want to see him lose or something so much will be his ass give him his flowers he is the best whoever did it in his weight class but that is exactly what he is referring to when he said it’s a legal bank robbery and that’s why he didn’t pay lotta Logan Paul because whatever he did everything was to his promotion that’s why I love him do not know

    • Robert Brown
      Robert Brown 3 months ago

      😅🎉🎉

  • Elijah Kaiser
    Elijah Kaiser 7 months ago +2120

    I can’t say it enough, this new era of flagrant is unmatched. You guys are gonna take over with this, easily the most entertaining thing I watch every week

    • Dominikidz
      Dominikidz 7 months ago

      Lol if u been around long enough u remember when it was a sports show 🤣🤣

    • Pedro Fernandez
      Pedro Fernandez 7 months ago

      clip-share.net/video/tJxMh5deF4Q/video.html

    • Kennn
      Kennn 7 months ago +1

      @Cameron Black this is flagrant 2 podcast. Everyone gets the racist jokes. Get with the program or leave.

    • Fuse UFC
      Fuse UFC 7 months ago

      @Chanelle thank you, Alex is wack.

    • Chanelle
      Chanelle 7 months ago +1

      @Fuse UFC the “black dudes” name is Alex bro, pretty sure if you’ve been watching any of their podcasts at all you would know that. No need to be ignorant.

  • VsaDebGovFroNim
    VsaDebGovFroNim Month ago +99

    Logan claiming to have an IQ over 140 legitimately tickles me.

    • mcminn94
      mcminn94 20 days ago

      @VsaDebGovFroNim 🤣🤣🤣

    • Disregard
      Disregard 22 days ago

      Yeah the dude is not even close to 100 IQ imo. The clowns who actually believe Logan even is remotely intelligent are just as stupid as he is. The recent scam he tried to cover up just shows how much of a moron he really is same with his fans who fell for it.

    • VsaDebGovFroNim
      VsaDebGovFroNim Month ago

      @Shadoww Renfro who is QuantumTV?
      Did you just start an argument with yourself?

    • Shadoww Renfro
      Shadoww Renfro Month ago

      Calm down QuantumTV. No one cares about you being tickled. Thoroughly or otherwise.

    • Dominic Chavez
      Dominic Chavez Month ago

      @Max if my IQ is 20 than yours is less than 10. Your literature needs some work bud.

  • Ben Groovie
    Ben Groovie Month ago +9

    Wonder how long it took Logan to grow the balls to talk like that on the Intro😂😂 on his own podcast he’s to scared of being canceled again and won’t talk like that

    • StarkLuv
      StarkLuv 6 days ago

      @Harsh Patel did he say that?

    • Harsh Patel
      Harsh Patel Month ago +1

      You think he wrote that?

  • Brett Gumbert
    Brett Gumbert Month ago +29

    1:08 they start basically figuring out the whole plot to the show Altered Carbon and it blows their mind 😂

  • NJM Trumpet
    NJM Trumpet 7 months ago +306

    The BEST TWO PODCASTERS ON THE SAME SHOW…AGAIN! I just finished watching this whole thing, and I laughed a whole bunch. Thank y’all for making this great episode it made my day more interesting and better🙏

    • Blicktor
      Blicktor 4 months ago +1

      Best podcasters 😂😂

    • Dead
      Dead 5 months ago

      No Logan and Rogan sound the same but are different

    • Frank Marshall
      Frank Marshall 5 months ago +4

      The best 2 podcasters?

    • Bryle Dela Peña
      Bryle Dela Peña 5 months ago +8

      Best podcaster for me is till gonna be ROGAN, You gotta give it to him. These two are really great but u gotta give credit to the GOAT.

    • Jashan Sogi
      Jashan Sogi 5 months ago

      Facts

  • D3ADSHOT v8
    D3ADSHOT v8 2 months ago +6

    When they smoked on the pod with Logan was hilarious😂. Logan was like is this your first time toking?😂

  • Lee Tasby
    Lee Tasby Month ago +6

    It sounds like Logan got high watching altered carbon and hardcore Henry and just forgot about it.

  • Owen Woods
    Owen Woods Month ago +4

    they imagined a netflix show that is already a thing, netflix stealing their ideas lol

  • Grease King
    Grease King Month ago +20

    Logan basically described the plot of cyberpunk in his teleportation theory

    • Bad Cornflakes
      Bad Cornflakes 23 days ago +1

      This idea is actually older than those shows or movies

    • Dexter Reid
      Dexter Reid Month ago +3

      dude explained the plot of altered carbon form netflix lol

  • joshua creviston
    joshua creviston 7 months ago +1188

    Andrew holding back laughter while Logan is retelling the trauma of his brother completely embarrassing him is fucking hilarious

    • dill bop
      dill bop 3 months ago

      Yeah this definitely isn’t the right podcast to come talking about emotions with Andrew around

    • Devin Brenton
      Devin Brenton 7 months ago +1

      @Josh Esposito feels like he's trying too hard and it comes across as fake to me. Like he's been a content creator for so long that all he know is how to put on a show.

    • Josh Esposito
      Josh Esposito 7 months ago

      @Devin Brenton how 😭

    • Sydney Reed
      Sydney Reed 7 months ago

      Hahahahaha the contrast between Logan’s incisively heartfelt story, which was honesty quite genuinely spoken and shared lol against Andrew’s absurd hilarity = priceless!!!

    • Devin Brenton
      Devin Brenton 7 months ago

      @Jayye yeah Logan is a tool lol

  • Derek Randolph
    Derek Randolph 6 months ago +104

    Logan trying not to get canceled throughout the entire episode is hilarious lol

  • iDoit4LoLz
    iDoit4LoLz Month ago +3

    Can't believe Logan is so uncultured that he didn't know who poor little Tink Tink was.

    • AfroKing
      AfroKing 13 days ago +1

      Poor lil tink tink

  • Sydney Reed
    Sydney Reed 7 months ago +181

    Gained a lot more respect for Logan in this episode - much more genuine and intelligent than I ever gave him credit for

    • Dezfox4
      Dezfox4 Month ago

      How about now u gullible pricks?

    • Lem
      Lem 3 months ago

      @Sadyinjer Sure ya do bud.

    • Steven Allbee
      Steven Allbee 3 months ago +1

      I thought it was pretty akward and he kept vibing and focusing on the wrong things

    • RagingWB
      RagingWB 3 months ago +2

      @Sadyinjer cool man.

    • Sadyinjer
      Sadyinjer 3 months ago +2

      I see through that shit.

  • Baby Pinhead
    Baby Pinhead 4 months ago +37

    I haven’t laughed this much out loud by myself in so long 😂 going through a weird time right now so this hit very different

    • NoLuvv
      NoLuvv 3 months ago

      I feel you bro 💯

    • young draco
      young draco 3 months ago +1

      watch the rogan one

    • Prithvi Dev
      Prithvi Dev 3 months ago

      Fucking same idk if I’m laughing because this shit is so funny or if it’s just me 😂

    • Nic4
      Nic4 4 months ago +2

      Good luck brother

  • Craig Davison
    Craig Davison 7 months ago +2107

    Can I just say how much I appreciate that Flagrant always has time stamps - so useful

  • Keagan Hays
    Keagan Hays 5 months ago +38

    Man this episode was so hilarious I could barely even breathe from laughter, Logan is so hilarious

  • Lemon
    Lemon 2 months ago +5

    I like logans good sportsmanship. Good dude.

  • Zakithi Twala
    Zakithi Twala 7 months ago +221

    Logan's very humble. This was such a fun show. I didn't even feel the 3 hours. Well done guys👏🏽

    • Opinionated Dyslexic
      Opinionated Dyslexic 3 months ago

      @Geraldo Adams Humble as in taking the heat from these guys and getting called out and taking it all on the chin with a smile. That's humble.

    • Geraldo Adams
      Geraldo Adams 3 months ago

      By humble u mean lying about everything and being delusional lmao

    • yarraaimean
      yarraaimean 6 months ago

      @CartoonsAndCereal what vid u watching bro :D if he's only drunk or high he must have sum sort of flue look at him bro:D

    • CartoonsAndCereal
      CartoonsAndCereal 6 months ago

      @yarraaimean Eh he just seemed stoned/drunk to me.

    • yarraaimean
      yarraaimean 6 months ago +2

      At this ep logan is on uppers :D look how he sniffing and wiping his nose looking at emptiness with wide open plated eyes :D good ep for sure!

  • kyelar sinkey
    kyelar sinkey 6 months ago +40

    the bit of andrew just taking his glasses off over and over trying not to lose it gotta be my favorite part lmao

  • jamesdjennings
    jamesdjennings 7 months ago +10402

    I give it 1 year until people catch on that Flagrants guest Monologues are better than what SNLs were at their peak. Well delivered Logan

    • tim furey
      tim furey Hour ago

      @Sourav Mishra that's such a lame argument. the amount of effort to say that no one cares is no where near the effort to make Star Wars or Marvel your entire identity.

    • DoctorSticks
      DoctorSticks 11 days ago

      not even 7 months and this didnt age well still a good pod tho

    • Gdaw832
      Gdaw832 Month ago

      Ehhhh Norm was pretty damn good. Aside from that, you might be right

    • Dr Strange
      Dr Strange 2 months ago

      Who is Logan Paul??

    • Mr Nobody
      Mr Nobody 2 months ago

      @Sourav Mishra that’s the dumbest comeback, and somehow I see it a lot. Just cause someone comments who cares doesn’t imply they care. That’s such stupid logic. You seem to care too much since you’re tryna start an argument with this mf just cause he dc lol. Like really, that’s sum I see a lot of lames on Clip-Share use, the whole "you cared enough to comment", tho if he cared he’d said much more than who cares. I just will never understand that stupid logic. Like pls make the, "you care cause you commented who cares" logic make sense..

  • Justin Whitmore
    Justin Whitmore 7 months ago +29

    Probably the most hilarious podcast episode I have ever seen. You guys got a new fan.

  • Marcus Hinkle
    Marcus Hinkle 7 months ago +26

    Andrew is a great Host! I can see him and his team creating a new style of Late Night mainstream comedy to the new generations.. under their rule and control of course 🙏🤘
    No need to sell out

  • Duarte F
    Duarte F 7 months ago +27

    Mark is a necessity to this. Brings so much balance to the crazyness. Great show.

  • esteban quintana
    esteban quintana 5 months ago +7

    This podcast is super good. Two of the best podcasters in one episode, chopping it up no filter !

  • Dancing Fire
    Dancing Fire 7 months ago +1570

    I love how loose and fun this show is man.every guest shows a complete different side of them here. Good shit guys lol y’all got something here!!

    • Dancing Fire
      Dancing Fire 6 months ago

      @Stuart Brandstetter . DBZ for life lol

    • Pedro Fernandez
      Pedro Fernandez 7 months ago

      clip-share.net/video/tJxMh5deF4Q/video.html

    • Michael James
      Michael James 7 months ago

      @Brody Sievers He was a bit annoying this episode. Don't think he likes Logan very much and might be jealous of him.

    • Arsh
      Arsh 7 months ago

      @Brody Sievers Idk man, i kinda think he provides a nice contrast due that exact reason

    • Eduardo V
      Eduardo V 7 months ago +1

      @Brody Sievers Al is the only host that isn’t a comedian, he does well

  • MLP Shawn
    MLP Shawn 2 months ago +5

    Andrew's energy in this one was AMAZING! Chaotic, crazy hilarious!!

  • MistaSpencer
    MistaSpencer 4 months ago +3

    Logan is actually hilarious. You always find a way to make me view people in a different light on this podcast

  • Fae Winter
    Fae Winter 3 months ago +5

    My favorite thing about this podcast is how much laughter there is. I really mean that. ❤
    Also [Andrew Schulz]: “We just made the best horror movie ever.”- The most genius way of thinking! 💪

  • Jaydork
    Jaydork 6 months ago +5

    I've never hated Logan, just doing his own thing, but this CONVERSATION is the one that actually made me like him. I can't remember the last time I've laughed so hard in the first 15 minutes

  • Dirty Bubble
    Dirty Bubble 7 months ago +401

    Loved finally seeing Logan on someone else’s pod rather than his, this was an awesome podcast the jokes and no filter is amazing

    • Ben
      Ben 7 months ago

      Great pod

    • Andrew Danzig
      Andrew Danzig 7 months ago

      Yee free logan

    • Jjjyli
      Jjjyli 7 months ago +12

      Goes to show how big of a name he is.Almost 1mil in a day is pretty good

  • Savier Slays
    Savier Slays 3 months ago +1

    Just started watching Flagrant’s podcast and I love how real they are. They’re entertaining af, laughing all the time. The way they joke about stuff, you know it’s a good joke when someone’s gets butthurt 😂🤣 but they know they were just messing witht then 🤣😂

  • nick21b1985
    nick21b1985 7 months ago +45

    2:10:40 Andrew "wait is it hard to climb to the top of Everest" Logan with a serious look "it's pretty fucking hard man" had me dying

    • CREEDO
      CREEDO 14 days ago

      shit is cringe

  • Carlos mares
    Carlos mares 7 months ago +17

    This podcast had me laughing for 3 hours jeesus. Good job 👏

  • Taylor Lancaster
    Taylor Lancaster 7 months ago +9

    this is the funniest podcast i’ve ever watched 😂 laughed for 3 hours straight hahahah

  • BangMaster96
    BangMaster96 7 months ago +619

    This show is bringing back what many People crave, just a bunch of people chilling, drinking, and having a good laugh.
    Everything else these days is so politicized, it's just becoming mentally straining and exhausting.

    • Lvrry
      Lvrry 7 months ago

      exactly. W stream

    • Dylan Hughes Photo Video
      Dylan Hughes Photo Video 7 months ago +1

      Mentally straining is the perfect way to put it. Sometimes I’ll put on a podcast hoping to relax, and I’ll end up getting stressed out because they jump into politics/cultural issues way too much.

    • YuhYuh The Indigo
      YuhYuh The Indigo 7 months ago

      Facts, every podcast got wayyyyyy too damn professional and politicL

    • QAaron Rodgers
      QAaron Rodgers 7 months ago

      @Braydan Brown Burning man friend? 🤣 You mean Duncan Trussell, the dude that’s on JRE at least 4 times a year? Yeah bro, now I know you weirdos don’t listen to Rogan🤣🤣

    • Braydan Brown
      Braydan Brown 7 months ago

      @QAaron Rodgers nah those podcast he used to do with his burning man friend are unmatched👌🏻 I still like jre but it’s not the same, but nothing stays the same. Everything is always changing, time moves on, things evolve

  • Stizzzz1995
    Stizzzz1995 3 months ago +1

    The way logan has matured over the years is sheer brilliance. Take out all the controversy he had and he is one of the most entertaining podcast guest/host there is, everytime he's on one it's a must listen. Him and schulz having a podcast together would be absolute gold!

  • Genera1 Mayhem
    Genera1 Mayhem 7 months ago +3

    This is my first episode watching and I honestly think this is one of the funniest podcasts I’ve ever watched. Will definitely be sticking around👍🏼

  • Im_Your_ Huckleberry
    Im_Your_ Huckleberry 6 months ago +5

    This was great! Even Alex couldn't ruin this one.

  • Zach
    Zach 6 months ago +5

    Not really a fan of Logan’s podcast but I have found a new respect for him through out this episode. Will definitely need to give it another chance.

  • Kimani Brown
    Kimani Brown 6 months ago +12

    Them explaining altered carbon for 30 minutes was comedic gold

  • Phoenix Temple Evil Truth
    Phoenix Temple Evil Truth 6 months ago +14

    watching Schulz literally lose his mind on like two hits makes my day

  • Mr. HvK
    Mr. HvK 4 months ago +9

    Logans explanation on transferring consciousness from one clone body to another in a different part of the world is literally the fast travel mechanic from Nier Automata 😂😂

  • Justin Rehder
    Justin Rehder 6 months ago +5

    This shit had me dyin. The feet talk was too real, and too damn funny. Y’all are goonin!

  • Matt James
    Matt James 7 months ago +620

    mark trying to hold up the podcast together without scolding andrew is so funny

    • Ivanna Z
      Ivanna Z 7 months ago +9

      “MAKE THAT DJ NOISE!”
      “..stop drinking “ 🤣🤣

    • Bee Cue
      Bee Cue 7 months ago +2

      Teacher vibes

    • Nicolas Mongeon
      Nicolas Mongeon 7 months ago +16

      @Greg STOP DRINKING! 😭😂😂

    • Greg
      Greg 7 months ago +6

      @rain73ful 26:32 made me come the comments lmao

    • rain73ful
      rain73ful 7 months ago +17

      Mark did look angry at Andrew at some points.

  • Total Home Grown
    Total Home Grown 7 months ago +2

    Man I have never really followed the Paul brothers and fairly new to social media...this was probably the hardest I have ever laughed at a podcast, great show!

  • Luis Franco
    Luis Franco 7 months ago +4

    This podcast is on fire, time to shine Flagrant

  • Seith
    Seith 5 months ago +10

    I appreciate how much Logan grew and it shows how aware he is of every sentence that could get him canceled and is respectful about his past relationships and other topics. Although the vibe is very incentivising towards doing the opposite and still having fun with the guys

    • devryn rick
      devryn rick 4 months ago

      Well yea after almost getting canceled an a lot of people not talking to him after he made a vid of a dead person that committed suicide you would hope he learned from that.

  • William Andrus
    William Andrus 6 months ago +6

    This had me laughing whole show. Best podcast right now

  • Making Cool Stuff
    Making Cool Stuff 6 months ago +12

    Thus was good, I've never seen LP just be himself. He was smoking and drinking, being a regular dude generous with his time. I can't believe I just watched this entire sh!t.

  • TheAverageChelios
    TheAverageChelios 3 months ago +2

    I like how he shifted to his regular self after the intro, but he was all relaxed then they cannonball'ed him into that conversation.

  • Mula Mula
    Mula Mula 5 months ago +4

    To be fair.. He damn near knocked you out then held you up 💀

  • Lilly Lee
    Lilly Lee 5 months ago +9

    As a female listener, love this. Hysterical. 😂 like listening in on a private guys convo

  • J
    J 7 months ago +513

    I've never watched anything (willingly) with the Paul Brothers in it but I enjoy this podcast and I'm willing to give any guest on here a shot. You guys didn't disappoint. Cheers flagrant crew.

    • Internet In Review
      Internet In Review 7 months ago

      @Andnew I mean if you didn't hate them back in the day you were a preteen

    • Andnew
      Andnew 7 months ago

      I always found it odd that the majority of anyone who has ever heard of the Paul Brothers immediately hated them. I feel like those are the same people that regurgitate BS they hear on MSM. Sheep leading sheep to the slaughter.

    • Internet In Review
      Internet In Review 7 months ago

      Logan has a huge podcast just like Andrew

    • JIMMY ARAGON
      JIMMY ARAGON 7 months ago

      Same

    • That One Canadian Kid
      That One Canadian Kid 7 months ago +1

      Same and facts, crazy when it isn't Logan and some tools like Mike etc can change the perspective someone has. Still don't know bout Jake tho lol

  • Deadhead
    Deadhead 6 months ago +4

    WOW THIS IS PROBABLY ONE OF MY
    TOP PODCASTS EVER GREAT FUCKING EPISODE! Thank you guys I needed that! I haven’t laughed that much in 3 hours in a long time! Thank u!

  • Robbiilee TV
    Robbiilee TV 6 months ago +3

    I actually laughed out loud so many times😂😂😂 Andrew is beyond hilarious, please smoke a J mid show everytime hahahaha

  • Francisco Gonzalez
    Francisco Gonzalez 4 months ago +12

    Logan is killing it with everything he is currently doing . Podcasts , fights , photography, he really is trying to find his meaning in life. Keep it up kid , I went from kinda hating you to watching almost everything you do now . 😅

    • Yuji Hanma
      Yuji Hanma 2 months ago

      Logan was being roasted and made fun of on this podcast😂he did nothing but make himself look and sounds foolish

  • ct13
    ct13 3 months ago +1

    The monologue alone made me switch to being a Logan fan. Even though it's clearly written by Andrew and Mark. Boy killed that shit 😂😂😂

  • Joseph Wollslair
    Joseph Wollslair 7 months ago +450

    Andrew getting high on his podcast is the most hilarious content ever 😂😂😂😂😂 Logan legit questioning the entire episode after wanting to smoke 😂😂😂😂

    • Skyler loggins
      Skyler loggins 7 months ago +1

      Andrew is 100% high.

    • Kaleb Vaughn
      Kaleb Vaughn 7 months ago +4

      I absolutely love Andrew smoking he gets all hyper like a Highschooler that gets high!

    • josef wow hi
      josef wow hi 7 months ago +3

      @rEdsnflr to be fair, half of them basically never smoke

    • rEdsnflr
      rEdsnflr 7 months ago +8

      it's like high school students smoking weed, "you're going to be fucked up dude!", alright....

  • Bleu Eggos
    Bleu Eggos 7 months ago +1

    Great video, really enjoyed hearing you all joking around

  • Nathan Cosgrove
    Nathan Cosgrove 2 months ago +2

    Andrew is the funniest person on earth I can’t 🤣

  • BR33CH HD
    BR33CH HD 2 months ago +2

    45:31 I’ve never seen him so defeated like he was really in his head thinking about life hearing how that man laughed at his ass 🤣🤣🤣

  • Jesse Ramon
    Jesse Ramon 6 months ago +3

    First time watching Flagrant, this shit is hilarious 😂 will be tuning in some more

  • Zack King
    Zack King 7 months ago +417

    You guys continue to surprise with some of the best guests. Rogan one day and Logan Paul the next? Absolutely crazy, love all the success you guys have been having recently, hope it only gets better from here!

    • Kk Strap
      Kk Strap 7 months ago +2

      @Bob Ross at the end of every Mark Normand set he says “thanks everybody, I’m Kevin hart” or something along those lines

    • New Thesis
      New Thesis 7 months ago +1

      @Roachies It was 🔥🔥🔥🔥

    • Roachies
      Roachies 7 months ago

      I never got any notifications from that Kevin hart video wtf

    • MrNails
      MrNails 7 months ago +1

      Did you miss Mark Normand? That was awesome.

    • New Thesis
      New Thesis 7 months ago +1

      They need to get Floyd on the pod next.

  • JJ
    JJ Month ago +6

    Them all losing their minds about the beef was hilarious

  • Radiofoot
    Radiofoot 7 months ago +2

    This is the most interesting, entertaining content I have seen in a very long time. Inspirational

  • screwheadfourtwenty
    screwheadfourtwenty 6 months ago +4

    Watching Schulz get high is the best it's like watching my teenager smoke sessions

  • Jayesh Sharma
    Jayesh Sharma 6 months ago

    Really enjoyed this conversation. Needed it today!

  • Andy Moy
    Andy Moy 7 months ago +407

    Brother, I am telling you I have never EVER watched more than maybe like 40 minutes of a podcast in my life, but I sat down with a beer just chilling out and my lord, I sat through the entirity of this, the whole vibe flagrant brings is something I can live off dude, like just the whole talking shit, laughing over stupid shit and then actually bringing some insightful stuff into it from the guests.
    This whole format is absolute gold and have just got it down to a tee, credit to all of you for putting this together man, was a pleasure.

  • Pearcey111
    Pearcey111 7 months ago +1

    This is one of the he best podcast I’ve ever seen and seen thousands great to see Logan just being Logan for 3 hours Andrew is the funniest guy on Clip-Share by miles right now and the other two guys really made the podcast a whole the black guy had b me e dead laughing every time he laughed he had me laughing 😂

  • Farhan Jaffer
    Farhan Jaffer 4 months ago +1

    I would love to just hang with the guys and drink and smoke and talk mad shit for hours 😂😂😂

  • Renee Russell
    Renee Russell Month ago +4

    I don't know how I missed this episode, but it was thoroughly enjoyable 🔥🔥💥🔥🔥💥

  • Devin Cross
    Devin Cross 2 months ago +2

    I gotta admit, and I hope Andrew acknowledges this comment, he is now and forever always included in my dream blunt rotation, I'd be laughing my ass off the whole time😂😂

  • Zachary Newkirk
    Zachary Newkirk 7 months ago +252

    Letting him open with a roast of himself and then Floyd Mayweather was a stroke of pr and entertainment genius for both parties. Good job boys.

  • Zaravoji
    Zaravoji 2 months ago +1

    😂😂😂😂😂
    I loved this one! Well done guys

  • Edwin Easy
    Edwin Easy 6 months ago +11

    No way I just sat through 3 hours hoping it would keep going???? This episode turned me into a schutzy fan; holy cock..

  • dillinghamerboy25
    dillinghamerboy25 7 months ago +4

    1:32:17. “That’s a good question Mark”. Alexx in tip top shape on this episode hitting the hard topics and callin bullshit on a lot. All the boys in Prime shape on this.

  • BlackToothGrin
    BlackToothGrin 6 months ago +4

    schuultz getting too high is exactly what keeps my retention! The derailing makes it 100 times better

  • Dotson Gray
    Dotson Gray 7 months ago +374

    I like this ep because with Andrew, Mark & Alexx’s energy. You truly get to see Logan for who he is. No fluffy bullshit that others would try to magnify.

    • J B
      J B 7 months ago

      @Hunter Sha not really, Andrew was high as shit just going along with everything. I'm not saying everything out of his mouth was a lie, but there were a lot of times where you can just tell what he's saying is bullshit. Whether it be embellishment or totally made up.

    • Hunter Sha
      Hunter Sha 7 months ago +1

      @J B nope i didn't find any and i don't think he can with these guy's they were fact checking him on his every argument

    • J B
      J B 7 months ago

      @Hunter Sha seriously? You couldn't tell? Lol

    • Hunter Sha
      Hunter Sha 7 months ago

      @J B what did he lie about i feel like u just hating on the guy

    • J B
      J B 7 months ago

      @Dotson Gray by fluffy bullshit I mean straight up lying, which he did several times here

  • The Forex Gold Mine Academy

    I never cried laughing watching a podcast before💀

  • Jennifer Mommy
    Jennifer Mommy 6 months ago +5

    This is so weird. I'm enjoying Logan Paul. First time I've sat and watched anything with him in it, (since the infamous Japan incident), but he's coming off here as pretty regular, relatable, responsible. I think I'll check out hus podcast as well.

  • Jessie Schlicht
    Jessie Schlicht 7 months ago

    Great podcast boys. The liver king adds such a vibe. Love it. Max Crosby is the man. Bring BOB back. Not to be a hater but the vibe with Gabe just isn't even close.

  • Patty Pmusic
    Patty Pmusic 7 months ago +1

    I was about to roast Logan for straight stealing this podcast intro until i seen that it was on flagrant 😂 well played 👌🏼

  • Abdallah Hammudi
    Abdallah Hammudi 7 months ago +151

    not having the big mics makes the conversation feel so much more natural and real and less like a show , more like an actual conversation and its really so much better. love it.

    • archetypekilla
      archetypekilla 7 months ago

      Greetings from America 🖖🏽

    • TheMasonator92
      TheMasonator92 7 months ago +1

      @Ya mama found the dude in the closet

    • Ya mama
      Ya mama 7 months ago

      @Jugger Naut PAUSE

    • Jugger Naut
      Jugger Naut 7 months ago +3

      @Professional Can Opener LTD gulping doesn't really bother me.

    • Professional Can Opener LTD
      Professional Can Opener LTD 7 months ago +12

      Other than the constant gulping when they are drinking every other minute.

  • AMPinvestigates
    AMPinvestigates 7 months ago +3

    ive watched damn near every JRE and your moms house and i gotta say this is thebest podcast to date. Logan keeps things so fucking interesting. Ive watched this cast 4 times now. great rewatch value

    • Tessa Mallory
      Tessa Mallory 6 months ago

      Don’t you think it’s ironic that like every episode of many podcasts have similar comments to this one? They must all be the best

  • Emil Acevedo
    Emil Acevedo 7 months ago +1

    This podcast was wild lmao one of my favorites

  • Keane D
    Keane D 5 months ago +1

    Great episode! Lots of laughs The only thing I’ll always say when people down play Floydmayweather is don’t forget his age, he is years out of his prime. The fact that he can even stand tow to tow with people in their 20’s and with longer reach and more weight shows how much of a beast he really is!

  • Gershon Weisblum
    Gershon Weisblum 6 months ago +2

    I can’t listen to this in my office, cuz I look like a fool laughing to myself uncontrollably 🤣

  • Taylor Dial
    Taylor Dial 7 months ago +267

    I think this podcast did a good job of showing that it’s easy to have preconceived notions about people that are probably much more normal than I give them credit for. Logan seems to be talented at approaching big projects from a relatable point of view

    • Taylor Dial
      Taylor Dial 7 months ago +3

      @Stephen Beary no

    • Stephen Beary
      Stephen Beary 7 months ago +3

      life lesson: stop being so judgmental of other people

    • Ghost
      Ghost 7 months ago +2

      You should check out Impaulsive, it’s a good podcast

    • entheogenocide
      entheogenocide 7 months ago +2

      Ya man i was listening to the pod at work and didnt realize it was logan until halfway thru. I was surprised at how he was pretty normal and interesting. Schultzy was crackin me up

    • Taylor Dial
      Taylor Dial 7 months ago +5

      @Benjamin Hernandez not really. Basically, all I said was that I didn’t think I liked Logan Paul, but he’s actually a lot more relatable than I’d assumed. I just wanted to say it better than that

  • Esmeralda Espinosa
    Esmeralda Espinosa 7 months ago +2

    The regret on Andrew's face 💀1:10:04

  • Krimlux
    Krimlux 7 months ago

    This pod started off brilliant good topics then once they hit the weed.. PURE CHAOS and i loved it so so funny.

  • MMAJunkie198
    MMAJunkie198 7 months ago +5

    When Shultz randomly said “MARIO BROTHERS, Dun un un un un” I cried laughing 😂

  • JoC
    JoC 4 months ago +2

    His nonchalant excuse me after farting caught me off guard 😂

    • Jonesy
      Jonesy 4 months ago

      Shoulda hit the “safety “

  • Sebs
    Sebs 7 months ago +434

    You can tell Logan didn’t want to leave, he kept pushing for it not to end….can’t blame him, I’ve been dying! 😂

  • Taaha Siddiqui
    Taaha Siddiqui 3 months ago

    the fact that my current favorite comedian has a podcast is amazing

  • Caleb Christoff
    Caleb Christoff 7 months ago

    having a guy who does podcasts on someone's podcast is such a different experience, having logan ask questions and respond as if I'm watching impulsive threw me off but I loved it😩

  • Kenan Elkadri
    Kenan Elkadri 4 months ago +2

    Could definitely imagine Logan watching that Altered Carbon show before bed, waking up and going "holy sh*t I just figured out teleportation" 😂

  • K7ngZai
    K7ngZai 7 months ago

    Anybody else still crying from that velociraptor bit 😂😂😂

  • Coach Cooney
    Coach Cooney 7 months ago +381

    It’s difficult to keep the attention of a viewer for over 3 hours, however, this collaboration made it effortless. Really good chemistry (credit to the hosts) and very insightful, thought provoking conversation from Logan. Top work gents! 👏🏻

    • Andy Gaucher
      Andy Gaucher 7 months ago +1

      I loved this Fucking pod cast dude

  • NosyMOnStEr123
    NosyMOnStEr123 3 months ago +1

    Bro, when schulz keeps taking the sunglasses off and putting them back on again, I'm f*cking dead😂