Roddy Ricch Goes Sneaker Shopping With Complex

Share
Embed
  • Published on Nov 18, 2019 veröffentlicht
  • Roddy Ricch goes Sneaker Shopping with Complex's Joe La Puma at Stadium Goods in New York City and talks about Nipsey Hussle's influence on him, LeBron James co-signing his music, and shopping at the Compton Swap Meet growing up.
    Subscribe to Complex on Clip-Share: clip-share.net/channel/UCE_--R1P5-kfBzHTca0dsnw
    Check out more of Complex here:
    www.complex.com
    Complex
    complex
    complex
    plus.google.com/+complex/
    COMPLEX is a community of creators and curators, armed with the Internet, committed to surfacing and sharing the voices and conversations that define our new America. Our videos exemplify convergence culture, exploring topics that include music, sneakers, style, sports and pop culture through original shows and Complex News segments. Featuring your favorite celebrities, authoritative commentary, and a unique voice, our videos make culture pop.
  • EntertainmentEntertainment

Comments • 2 998

  • Complex
    Complex  18 days ago +857

    Which is the best throwback jersey ever made?

    • Tamara Garner
      Tamara Garner 7 hours ago

      Complex Raptors

    • Alicia Deshazor
      Alicia Deshazor 2 days ago

      Complex bod

    • Jrtheth3rd TV
      Jrtheth3rd TV 4 days ago

      Complex Never let nobody stop your shine even on your darkest days - clip-share.net/video/g6ouAEGNuU0/video.html

    • Biggee
      Biggee 5 days ago

      Team... Bullets. Player bo Jackson because bo knows

    • Madi Fletch
      Madi Fletch 5 days ago

      Vancouver grizzlies duhhh

  • Ardito Delgado
    Ardito Delgado 5 hours ago

    Ain’t flu game like $ 140

  • hood ricch
    hood ricch 6 hours ago

    roddy was hot bout them prices LMFAOOO didn't even tell the lady thank you

  • Don Be
    Don Be 7 hours ago

    He looked sick when shawty said the total. 😂

  • marcelo rodriguez
    marcelo rodriguez 10 hours ago +1

    They always have the finest cashiers in every video

  • Fidell Cuevas
    Fidell Cuevas 16 hours ago

    These motherfuckers probably the ones that use hella bots to get these shoes retail on release day smh

  • Fidell Cuevas
    Fidell Cuevas 17 hours ago

    Thats how this stupid ass store keeps running. Brining in the rappers and they know the rappers gonna flex and pay those out rages prices on tv lol

  • Package The Rapper

    The prices of shoes on here fake or stadium goods be taxing like a mf!🤣

  • Eyosias wondimu
    Eyosias wondimu Day ago

    9k brooo

  • Lifu Tao
    Lifu Tao Day ago

    6:52 my mans looking like drose?

  • Astro Teen
    Astro Teen 2 days ago

    Dude got some nice eyes no homo

  • Esco KickS
    Esco KickS 2 days ago

    Why don’t they ask him about nipsey and dr Sebi

  • 1TakeJulio
    1TakeJulio 2 days ago

    NEW RODDY RICCH X FUTURE X KWONY CASH clip-share.net/video/79__Z1-1pT8/video.html

  • TAYLOR SCOTT
    TAYLOR SCOTT 2 days ago

    i'm pretty sure complex gives each person featured in this series 2-3k in store credit for filming this series....because on average each artist spends between 2k-3k....you never seen an artist spend under 2k...I think that's prolly why roddy was so pressed. he prolly thought in his head he was right around 3k.....he didn't realize they was goin off the resale value....😩😩 that's why he was tight when he found out his total was 7k....

  • Dragon Days
    Dragon Days 2 days ago

    Do polo g next

  • Brandon Davis
    Brandon Davis 2 days ago

    he definitely saw the price of all the shoes he wanted before hand

  • ogeeezzz
    ogeeezzz 2 days ago

    Lol idk why everytime i see roddy he reminds me of those special need kids who smell like shit

  • kntwing.23
    kntwing.23 2 days ago

    2 pairs of jordan's over $1k
    i can get 20 pairs than??

  • Chanittnan CHOKEVIKRAIKIJ

    thence

  • BeenTrill
    BeenTrill 3 days ago

    Check out WWW.WinnersNYC.COM

  • big dog
    big dog 3 days ago

    Stadium goods dont got those flight club prices, "im going going back back"
    -roddy rich

  • LETHAL KAMYAR
    LETHAL KAMYAR 3 days ago

    Roddy was cool and chill ash

  • C̶ D̶a̶ G̶e̶n̶i̶e̶ .

    He mad ashl he blew that on some sneakers 😂

  • Carlos Villalvazo Puentes

    Off Whites 5k?!?!?!?!? lmao they robbed this man

  • Zipporah Freeman
    Zipporah Freeman 4 days ago

    😍😍

  • george lopez
    george lopez 5 days ago

    Listen to Simple life -PTI.mp3 by Simple Life on #SoundCloud
    soundcloud.com/simple-life-95505860/simple-life-pti-mp3

  • Juan de Lange
    Juan de Lange 5 days ago

    0.23 roddy is like abababaa

  • that weirdo gurl
    that weirdo gurl 5 days ago

    600th dislike

  • Biggee
    Biggee 5 days ago

    Team... Bullets. Player, bo Jackson. Bo knows

  • Basiko Mebagishvili
    Basiko Mebagishvili 5 days ago

    ooo com plex hhhh

  • Alissia Rives
    Alissia Rives 5 days ago

    He is ....fine

  • Nanna Muhammad
    Nanna Muhammad 6 days ago

    i woulda returned all of it as soon as the cameras stopped rolling.

  • Lay Z
    Lay Z 6 days ago

    Lay-Z Here 💯

  • Quazarion Ivey
    Quazarion Ivey 6 days ago +1

    He finna make a album to get all his money back 😂😂😂

  • Tharealaboy
    Tharealaboy 7 days ago

    Why yall gotta mention nipsey with everything yall tlk about smh clout chasin ass ppl

  • Chasity Williams
    Chasity Williams 7 days ago

    5,000 though

  • Slash Royale
    Slash Royale 7 days ago +1

    Heat!!!🔥

  • Joseph Sanders
    Joseph Sanders 7 days ago

    Some of y’all really don’t buy shoes you would know price the same on StockX n everywhere 🤦🏾‍♂️

  • Joseph Sanders
    Joseph Sanders 7 days ago

    All the shoes ppl wish they had good pick ups🔥🔥🔥🔥

  • Lord Vage
    Lord Vage 8 days ago

    Asap Bari Goes Sneaker Shopping With Complex

  • Blake Noland
    Blake Noland 8 days ago

    Prices weren't all the crazy tbh except for the off whites. Like wtf made those shoes 5k my g. Stooopid

  • MrEuropeanTv
    MrEuropeanTv 8 days ago

    Lol If I had 9k to drop I’d buy all of you a turkey for giving thanks. God bless you all hope you all become successful and build wealth and health for your friends and families

  • young hooper
    young hooper 8 days ago

    this comment section is funny

  • cäme llo
    cäme llo 8 days ago

    🔥 🔥

  • Maurice Thomas
    Maurice Thomas 8 days ago

    (00:22) what did he say 😂😂😁🤔🤔🤔

  • TOTAL WiERdo
    TOTAL WiERdo 8 days ago

    Needs to do Travis Scott

  • Killian Connolly
    Killian Connolly 8 days ago

    joe is a fucking stalker

  • Furquan Mahdi
    Furquan Mahdi 9 days ago

    Gay looking mofo

  • Lansus cole
    Lansus cole 9 days ago +1

    Do Rod wave please

  • Once a leo turned lion now judah

    The fact that you pay 5000 for a shoe that retails 220-230 is insane and anyone who does that is crazy. You could pay a friend or family member to either buy on release day as a favor to you and let them come to a show for doing it. You’re roddy rich you could walk in the room with metallic fives and your life would be the same no one would care truly.

  • Here's Donie
    Here's Donie 9 days ago +1

    They just robbed this mam bruh. Ik he not ever going back.

  • Mi key
    Mi key 9 days ago

    Roddy walked off and was like son of a bitch they got me 😂😂

  • Noemyskillz
    Noemyskillz 9 days ago

    9 ,000???? Lmfao

  • The Pansexual Pisces
    The Pansexual Pisces 9 days ago +1

    5k for a pair of sneakers I think the fuck not lol

  • RaZoR WrAiTh
    RaZoR WrAiTh 9 days ago +2

    7:23 that boi look like he felt played when he heard the price lol,like WTF I DONE MAN??? ROFLMAO!!

  • Miguel Miguel
    Miguel Miguel 9 days ago

    This nigga hella short lookin like he still in high school😂😂

  • YᴜɴɢD
    YᴜɴɢD 9 days ago +8

    That whole cashier scenario looked more like a drug deal 💀

  • JAEY PLAYS
    JAEY PLAYS 9 days ago +3

    That “ ight fasho “ at check out had so much pain behind it I felt that my G 😰

  • Rolodex Propaganda
    Rolodex Propaganda 9 days ago

    Didn’t even say thank you to the cashier handing him the bags

    • Rolodex Propaganda
      Rolodex Propaganda 6 days ago

      TRIPPY he didn’t have to spend that much on kicks. That was him being stupid. That don’t excuse being rude

    • TRIPPY
      TRIPPY 8 days ago

      U try spending 9k on 4 kicks let’s see how you’d react

  • Franco Cerella
    Franco Cerella 10 days ago

    He can't even say thank you 🤔, sad.
    Get some guest with personality .
    Get e40 on.
    Bay fam🌉