Summer Walker
Summer Walker
  • 35
  • 74 519 927

Video

I Need Sum Money Ft. Janiyah
Views 301K6 months ago

Comments

  • Wavey Artz
    Wavey Artz 3 minutes ago

    Idc what speed you put this shit on it’s still gonna go fucking crazy 😍

  • YoursTruly #Devine
    YoursTruly #Devine 3 minutes ago

    That's one thing I love about them is that they love their culture and Heritage and they love their natural kinky hair

  • Kelia Pinkett
    Kelia Pinkett 4 minutes ago

    Got it job on it 🎶🎶🎶🎶 Did I ever🎵 Thank you 😊 Boy you gone stop playing games 🎶how that work‼️❔❓❔❓

  • jaden peters
    jaden peters 6 minutes ago

    they need a show together this go crazy

  • Feelings
    Feelings 9 minutes ago

    This is how many people are over bras. Please listen clip-share.net/video/lLZ9Dwlqs18/video.html

  • clarissa Rivera
    clarissa Rivera 20 minutes ago

    🔥🔥🔥 love this song love the vibe

  • Tiara T
    Tiara T 23 minutes ago

    Favorite song on the album! (So far)

  • Jaelyn Crawford
    Jaelyn Crawford 38 minutes ago

    I needed this to be way longer they are so gorgeous and adorable 🥰🥺

  • Keynara Howell
    Keynara Howell 47 minutes ago

    IJNSDIJNSLTOFWTLNBIJNAT😩😭😭

  • Jazz Baker
    Jazz Baker 52 minutes ago

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  • relaxwithme
    relaxwithme 54 minutes ago

    The sample is so god damn good 😭

  • relaxwithme
    relaxwithme 55 minutes ago

    This track got me rollin my head and closing my eyes... a whole vibe.

  • Mirlene Joseph
    Mirlene Joseph Hour ago

    Ari and Summer 🥰

  • relaxwithme
    relaxwithme Hour ago

    Ari Lennox’s energy is so pure.

  • Maco Productions

    Can we just acknowledge the glo and summer? 😍😍😍😍😍 And Ari is fine too 😍😍😍😍😍

  • Life_20
    Life_20 Hour ago

    I’m sad my Nigga got potential but is potential good enough to keep going ?

  • morethanadimenet

    Think I’m a hater because I did not see anything that impressed me 🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️🤷🏾‍♂️ sorry she cool 😎

  • antonia jones
    antonia jones Hour ago

    They Voices Get Annoying After A While 🙄

  • Nini Mf
    Nini Mf Hour ago

    I love the realness of this talk.

  • Kristyl Kodez
    Kristyl Kodez Hour ago

    Love them❤️

  • Nini Mf
    Nini Mf Hour ago

    Ari sounds like Jill Scott when she speaks 😄

  • DRAPES ROYALE
    DRAPES ROYALE Hour ago

    Party never disappoints

  • the peaceful flower queen

    Two wonderful women- one vibe.♟🥰❣️

  • MyMy'sPie
    MyMy'sPie Hour ago

    I like how her music is so laid back n chill then her voice and the beat just completes the song☺️

  • the peaceful flower queen

    U know that I love u , like no else could 🤫🖤🔪

  • TheHeartsandCake90

    Lol I loved this

  • the peaceful flower queen

    Been a fan since the beginning who’s listening 2020?🖤💛

  • Rance White
    Rance White Hour ago

    Damn this song will put you in that mode where you end up listening to it 100 times in a row. Plus Bryson short verse killin this mf

  • il-in-a Million
    il-in-a Million Hour ago

    Jeez these ladies are amazing

  • Wow !
    Wow ! Hour ago

    Usually “With” means it’s a duet not a 20 second verse cause that’s a feature 😩

  • Lesego Mateme
    Lesego Mateme Hour ago

    This was most pleasing to me

  • Jayson Howards
    Jayson Howards Hour ago

    no offense she didn't start making it really until London on da track I hope she really likes him and not doing this relationship for fame

  • Alaysia Designs
    Alaysia Designs Hour ago

    Go Check out channel lyrics for this song is uploaded 💋🎮📻

  • cats forever
    cats forever 2 hours ago

    Dem lips

  • M .beauty
    M .beauty 2 hours ago

    They need a tv show

  • Jayson Howards
    Jayson Howards 2 hours ago

    I'm srry I like summer but we have her already her name is seyvn streeter and they sound exactly alike and streeter is a better artist because we had her first there is no difference between them both either and I feel that they not letting seyvn streeter shine but welcome summer even though you both sound the same

  • EBONEE Onyxx
    EBONEE Onyxx 2 hours ago

    This tha 1 rite here 💯🙌🏾🙌🏾🙌🏾

  • Rafiq Oglesby
    Rafiq Oglesby 2 hours ago

    Instrumental w/download clip-share.net/video/lok0hiDjrDw/video.html

  • JUST SHY
    JUST SHY 2 hours ago

    WE NEED MORE HUMAN INTERACTION 🗣🙌🏾

  • JUST SHY
    JUST SHY 2 hours ago

    This was everything 🖤🖤🖤🙌🏾🙌🏾🙌🏾

  • Mary H
    Mary H 2 hours ago

    Literally is like bestfriends having a conversation

  • Ashley Booker
    Ashley Booker 2 hours ago

    I LOVE HER😩 AND HER VOICE 😭

  • Nicolly Freitas
    Nicolly Freitas 2 hours ago

    Conheci ela por causa da Lauren 💜❤️❤️💜

  • jj76938
    jj76938 2 hours ago

    I'm tossing my wife Salad tonite, while I play this on the Bluetooth 😋

  • Jay Scott
    Jay Scott 2 hours ago

    when ari said "hi sweetie honey cakes" i lost my shit

  • Destine Roberson
    Destine Roberson 2 hours ago

    Tell ari lennox I'd fuck her

  • Paris Antoinette
    Paris Antoinette 2 hours ago

    Am I the only one who thinks Summer Walker looks like Aaliyah Jay in this?

  • Stacy Shawntae
    Stacy Shawntae 2 hours ago

    This my shit

  • Brianna Camarillo
    Brianna Camarillo 2 hours ago

    Love this song ❤️

  • Tee Mills
    Tee Mills 2 hours ago

    There vibes is everything😩

  • Novalee Aguirre
    Novalee Aguirre 2 hours ago

    Summers laugh is everything 😂

  • minizhae Twa
    minizhae Twa 3 hours ago

    The video didn’t ... match the song ? Like ? I loveeee the song though

  • Keeping up with Khi
    Keeping up with Khi 3 hours ago

    when she said " i'll go to hell or jail bout you" the inner me said "iighht imma head out"

  • swirlieeo sweer
    swirlieeo sweer 3 hours ago

    This felt so genuine. I just fw both of their energies so much 💕💕

  • Royal
    Royal 3 hours ago

    2:00

  • ZSAZSA RODEO
    ZSAZSA RODEO 3 hours ago

    I LOVE THEIR VIBE...

  • ZSAZSA RODEO
    ZSAZSA RODEO 3 hours ago

    IM OVA LACE FRONTS TOOO....THEY EATS UR EDGES..... COST TOO MUCH... TOOO HOT...

  • Sparta Lee
    Sparta Lee 3 hours ago

    Summer Walker : I'll Kill you Me : Ight Imma head out 👉🚪

  • Michelle Emily
    Michelle Emily 3 hours ago

    They’re great Lmao

  • Sidney Mykel
    Sidney Mykel 3 hours ago

    Summer Walker looks like Aaliyah Jay!

  • merzhannie thomas
    merzhannie thomas 3 hours ago

    Two beautiful woman 🥺💕💕

  • Tania Pitcairn
    Tania Pitcairn 3 hours ago

    Ari: "I want a lace front so bad... " Summer: "No, no you don't " Lmaoo

  • ayliria tennison
    ayliria tennison 3 hours ago

    This song isn’t getting enough credit that it should be getting 😩😍

  • Dominique Valentin
    Dominique Valentin 3 hours ago

    I absolutely love this... two queens completely enjoying a convo...no judgment...just encouragement and love

  • Gorgeous Ro
    Gorgeous Ro 3 hours ago

    Yesss Summer!! I love this song ❤

  • Bianca
    Bianca 3 hours ago

    Give them their own show

  • Hey Lolo
    Hey Lolo 3 hours ago

    I feel like this song is being slept on😫

  • kellshappytime
    kellshappytime 3 hours ago

    thinking i can’t take no more i just might be a hoe i swear, swear just might be a hoe for real, for real what am i missing ? always taking Ls everytime i try with a nigga that just don’t hesitate, gone what am i missing ? seems like you gain more from a sugar daddy or a drug dealer pick me out the club, one hit and i don’t wanna know keep playing love is a losing game & i just can’t take no more, no more said love is a losing game, so i just might be a hoe a hoe, yeah, ayy just might be a hoe what am i missing ? seems like you gain more from a sugar daddy or a drug dealer seems like you gain more from a shawtys been stripping for so long how-how long do she think it can go on without her fucking anybody ? i don’t know anybody that work at Follies, that don’t fuck anybody must think my mind is doin la-di-da-di i know that you have bodies, after bodies i signed up when i called you bonnie hoe-hoe a hoe, yeah, yeah just might be a hoe what am i missing ? seems like you gain more from a sugar daddy or a drug dealer seem like you gain more from a nigga, you can’t spoil love time pass, nigga, he get so soft he just want your time baby, he don’t want the top he just want your mind, he don’t need the brain he gon keep you paid, he gon keep you paid so fuck love i mean, what is love ? baby, what is love ? remember that love is a losing game fuck love i mean, what is love ? remember that, all of your pain so you just might be a hoe

  • Aye it’s Rob
    Aye it’s Rob 3 hours ago

    Lol Ari Lennox: mmhmh yeah wow wow mhmmhm

  • Kamryn Gezidel
    Kamryn Gezidel 3 hours ago

    Don’t we love our Aries Queens 😭♥️ This was honestly the best interview I’ve ever seen . So much genuine love & laughter.

  • nayia wilson
    nayia wilson 3 hours ago

    So Bryson tiller can get featured on songs but can’t drop another album🧐

  • Apo Pancakes
    Apo Pancakes 3 hours ago

    3:42 asap rocky loves your laugh 4:01 4:07

  • S G
    S G 3 hours ago

    she's copying aura from awful records in the last scene lol watch abra - late night

  • Laura Jewell
    Laura Jewell 4 hours ago

    I been waiting so long for a love this......... I can’t wait to feel like that ❤️

  • marcedmonson
    marcedmonson 4 hours ago

    The realism is astounding lol

  • Taja Chandler
    Taja Chandler 4 hours ago

    I fucking live ha !!!!😛😛😛

  • Amor Penix
    Amor Penix 4 hours ago

    I love these two so much ! ❤️👑

  • Justin Mercado
    Justin Mercado 4 hours ago

    Why was this surprisingly really funny!!!

  • Nesh Simone
    Nesh Simone 4 hours ago

    I love you guys vibes! 💖💖

  • Chanice Vloggy Vloggs

    wow i love them

  • Mack Marchand
    Mack Marchand 4 hours ago

    This chick gotta fix that hairline thing shit she got goin on. Wtf Jesus

  • graceyy x
    graceyy x 4 hours ago

    I want to scream 😭 Why's Bryson's part so short

  • vainsmith
    vainsmith 4 hours ago

    I'd love a visual for this one.

  • alix hanes
    alix hanes 4 hours ago

    Romanticizing unhealthy relationships

  • waveworld madworld
    waveworld madworld 4 hours ago

    THEY MURDERED THIS SHIT 🔥

  • Perri_ Raiin
    Perri_ Raiin 4 hours ago

    I like the original better🤷🏽‍♀️

  • Suede Lacy
    Suede Lacy 4 hours ago

    I know y’all see the sage on the table 👀😏

  • roseeta123
    roseeta123 4 hours ago

    Ari is so funny😂

  • Promise Okereke
    Promise Okereke 4 hours ago

    Bryson tiller is on everyone album except his

  • Its Talia
    Its Talia 4 hours ago

    Chris brown needs to be on this🕺🏾🥴

  • Destiney Collins
    Destiney Collins 4 hours ago

    Woulda been so dope is summer chilled on the damn auto tune 😩🤦🏿‍♀️

  • Jayson Broad
    Jayson Broad 4 hours ago

    Wow this only has 300k views

  • Desirae Johnson
    Desirae Johnson 5 hours ago

    Her top is on DOLLSKILL.com your welcome

  • shannon white
    shannon white 5 hours ago

    ARI LENNOX IS MY WIFE END OF STORYYY 😍😍🙏🏾💪🏿💋💋

  • Anais Mahogany
    Anais Mahogany 5 hours ago

    Bruh I’m crying😭😭

  • MARILYN JOHNSON
    MARILYN JOHNSON 5 hours ago

    My fav😍

  • Shawna Horn
    Shawna Horn 5 hours ago

    Chorus] You got potential, you got, you You got potential, you got, you You got potential (Potential, yeah, yeah) You got potential, you got, you [Verse 1] Had a few niggas ride or die for me Tell me, baby, will you slide for me? Give you the Glock 40, holding it down for me I know you’re good in the hood, bust a couple juggs for me, yeah When I’m on the low, will you still cover for me? Blowin’ bands to make me feel lovely When I’m gone, will you still think of me? I need to know for sure [Chorus] ’Cause you got potential, you got, you You got potential, you got, you You got potential (Potential, yeah, yeah) You got potential, you got, you [Verse 2] Caught my interest, talkin’ that shit So intriguing (Yeah, yeah) We could go far, go the distance I could see it (Yeah) I’m not tryna be out here with my hopes up If you all for me, then let me know what’s up Don’t change up on me in the long run Keep it open, one hunnid [Chorus] ‘Cause you got potential, you got, you You got potential, you got, you You got potential (Potential, yeah, yeah) You got potential, you got, you

  • Kyla Dancy
    Kyla Dancy 5 hours ago

    This is the energy I need in my life.

  • Consist& See
    Consist& See 5 hours ago

    I played this song for my girl Now she's a summer walker

  • Vanessa Crystal
    Vanessa Crystal 5 hours ago

    😍😍😍